Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2017 16:27 - Самоопределение
Автор: ren Категория: Забавление   
Прочетен: 5872 Коментари: 4 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Дайте да се разберем сега! Аз човешко същество ли съм? - Да, нали? Имам ли право на самоопределение? Имам! Тогава вече НЕ СЪМ жена, бяла, ниска, пълна, брюнетка и на средна възраст, А СЪМ мъж, рус, синеок, някъде към два метра висок и около 20 годишен. И всеки, който гъкне, че не съм, е расист, сексист, фашист и мръсна гад!
И, освен това, имам пълното право да се оплача в медиите, че в родилния дом още, акушерката ме е пляснала по дупето, а лекарят ме е опипвал уж за преглед, което е сексуално посегателство, от което страдам цял живот! Ясно ли е?



Гласувай:
4



Предишен постинг

1. wonder - Хахахаххх. . . липсваше ми! Сп...
13.11.2017 17:07
Хахахаххх... липсваше ми!
Според мен си чудна, топла, нежна, усмихната и високо ухилена до ушите. ;)))
Ще ти посегна с прегръдки, целувки и всякакви ощипове - ти само се върни в блога. И в двата си блога.
цитирай
2. krassko - Наистина много ни липсваше:)
13.11.2017 21:09
Нищо весело и интересно няма от доста време.
цитирай
3. marmalady - 2. krassko -
13.11.2017 22:17
24.10 20:05 - Влюбен съм във теб отново


Наистина тъпо
цитирай
4. ren - Здравейте Уондър и Краско! Радвам ...
14.11.2017 11:53
Здравейте Уондър и Краско! Радвам се, че срещам познати никове тук - блогът ми е първата и неръждясала нетна слабост, така че ще наминавам. Живот и здраве да е!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ren
Категория: Забавление
Прочетен: 513721
Постинги: 90
Коментари: 837
Гласове: 3938